Orkar inte!

Min rygg blir då inte bättre, så det är väl nästan snart dags att ta tag i saker och ting. Kanske ska kolla upp ryggen eller nått? Blir ju bara jobbigt att jobba med och gå runt med ryggont. *usch*

Jag måste säga att jag nog träffat världens underbaraste och mysigaste kille. Är så glad för det =) Micke gör mig glad =) 

Har gjort lite småförändringar nu dom senaste dagarna. Har gått och fixat naglar för första gången. Och jag börjar nu vänja mig vid att det blir svårare att plocka upp saker från borden med mera. Men en som blev överlycklig är Micke, nu kan han få kli på ryggen varje kväll! *haha*  Sedan har jag färgat håret igen. Mörkt som vanligt. Här blir det inga drastiska förändringar inte. Funderar dock på att lägga i lite slinger, men det får nog vänta en stund till.

Imorgon ska jag följa med Erika till Göteborg och halkbanan. Eftersom hon gör den privat behöver hon ha med sig någon som har körkort och jag ställde gladeligen upp. Halkbanan är ju skitkul! Fast det blir att gå upp tidigt  =(

Längtar redan till helgen. Är ledig hela helgen, ska bli skönt  =)  Få se om jag hittar på något roligt eller om jag bara låter det vara.

Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0