Kändisar...

När man har tråkigt på jobbet får man ju se till att hitta på något roligt. Så jag surfar runt lite på olika sidor, och på facebook såklart  ;)

Stod och kollade in bilder från senaste NYC met Gala och hittar denna på det berömda paret Beckham.
Må säga att David ser lika stilig ut som vanligt och Victoria brukar inte vara dålig på att klä upp sig heller. Men vad har hänt? Så här kan ju inte männiksan se ut. Hon ser ju helt förstörd ut. Klänningen hon bär är inte ens snygg och sminknigen får henne se minst tio år äldre ut.  Nej det var ett misslyckande Victoria!



Men en som däremot lyckats är Eva Mendez. Hon ser iofs alltid lika bra ut. Klänningen är skitsnygg. Även om jag inte är en sådan person som man ofta hör prata om kläder, stilar eller smink så betyder inte det att jag inte är intresserad. I alla fall, gillar färgen på klänningen och även formen på den. Lite vill-ha potential har den allt :)



OMFG!!! Hur ser tvillingarna Olsen ut egentligen? Har dom gått vilse på knarkarstigen och sölat ner sig totalt? Jag som alltid tyckt dom var så himla fina, söta och framgångsrika. Dom hade allt! Iofs är dom säkert framgångsrika nu med, men deras skönhet har gått upp i rök tyvärr. Det ser ju inte ut som dom lagt speciellt lång tid på att fixa vare sig frisyren eller vad dom skulle ha på sig. Väldigt synd må jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0