Musik

Det är konstigt att musik kan ha så stort inflytande på din vardag.
Som jag till exempel, jag har musik hela tiden överallt.
- I bilen på väg till jobbet
- På jobbet via youtube, radion eller mobilen
- Hemma hos mig
- Hemma hos Micke

Sedan är det kul och se hur man kopplar ihop vissa låtar till vissa personer eller händelser.
Som låten
- Low med Flo Rida kopplar jag med Micke då det är den låten vi vaknar till varje morgon
- The Way I Are med Timbaland med Åsa då den låten alltid var med på våra förfester
- Bad Moon Rising med Creedence med Erika då det är en låt vi båda gillar och spelar ofta hemma.
- Cocain med Nomy med Niklas, han som spelade den för mig första gången.

Sen finns det ju låtar jag absolut inte kan lyssna på, bland annat alla låtar med Mika, då dom påminner mig om allt hemskt jag varit med om i början av året.

Finns så många minnen man kopplar ihop till vissa låtar.
Så det blir alltid en liten resa i tiden när man lyssnar på musik.

Nu blir det till att starta musikspelaren på mobilen och spela sina favoriter i ensamheten här på jobbet och drömma sig iväg tills man slutar.

Så Tills Dess
Ha Det Bäst!


Kommentarer
Postat av: Stefan Isgren

Tjena snygging hehe , jo här e de kanon än så länge skall kolla lite lägenhet och grejer i dag! sköt om dig å ha de så bra! Kram

2008-10-11 @ 09:53:51
URL: http://stefanisgren.blogg.se/
Postat av: Anne

Hej Sandra,



Vad gör du helgen den 15 november? Vi vill gärna bjuda hit dig till Stockholm för en jätteviktig grej som jag tror du skulle uppskatta.

Hör gärna av dig på msn eller mail om du vill veta mer. Min msn-adress är [email protected] eller Matins: [email protected]

Hoppas vi hörs snart.



Kram från oss!!!

2008-10-12 @ 11:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0