Musik

Det har kommit en del bra låtar nu.
Många som är väldigt bra men tre som jag verkligen gillar är:

- Amy McDonald - This is the life
- Beyoncé - If I were a boy
- Sonja Alden - Du får inte.


En himla blandning på den musiksmak jag har.
Den sistnämnda där är en artist jag tidigare inte gillat, en joker så att säga :P

Men texten är helt underbar.
Det finns en mening som jag gillar starkt.

- Du får inte ha mig som en dröm när jag vill vara din verklighet.

Kan inte sätta fingret på vad som är så bra, jag gillar den bara.
Det är mycket som stämmer in på en när man är så där på gränsen att bli ihop.

Nu när jag sålt bilen så kommer det bli mycket musiklyssnande när man åker buss.
Det ska bli kul och se hur länge jag pallar att åka buss?
Hur lång tid tror in det tar innan jag köpt en ny bil??

Nej nu ska jag lägga in lite låtar på mobilen och dra ner till stan :)

Så Tills Dess
Ha Det Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0