Flashback

Var hemma hos pappa idag i Munkedal.
Bara att rulla in i den lilla byn som ska föreställa min hemort ger en ju massa minnen.
Det är där jag är uppväxt och det är dät jag hade min första lägenhet.
Kan ju inte säga att jag skanar det men det är roligt att komma tillbaka.

Sedan hemma hos pappa gick jag igenom en hel del gamla kort.
Och jag kan ju säga som så att det har ju hänt en del.

jag förr
(Lillsyrran och jag)



(Julen 07 - Jessica, Anneli och Jag

Ja jag kan ju säga att jag mår så mycket bättre nu.
Har ju varit en hel del skit men det är ju inget dåligt som inte för något bra med sig.
Eller hur?

Så nu är jag här. Nästan ett år senare, 20 kilo lättare och grymt mycket psykisk starkare.
Mern det har varit rean berg o dal banan hit.
Inget jag önskar någon faktiskt.


Nu ska ajg ta och sätta upp lite hyllplan här i vår garderob så jag och Erika får lite mer space.
Just nu ligger våra kläder lite överallt. Har ju inte haft hyllplan.
Så klädernar ligr i sovrummet, nerknökade i byrålådor eller på badrumsgolvet.
*haha*




Tjo Tjipp!
Nu ska jag göra lite nytta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0