Aldrig mer efterfest!

Asså helt jävla sjuk sånt folk det finns.

Igår var nog den värsta kvällen nånsin hemma hos mig!
Det började jättebra med lite förfest med härligt folk hos mig och dricka.
Sedan vid typ halv tio drog vi ner till bowlinghallen för att discobowla :)
Efter det drog vi runt på stan en stund o strosa. Var på McDonalds o käka.
Några drog till Cheers och resten hem till mig på efterfest, då börja det spåra ut.

Det finns folk som verkligen inte vet när man ska sluta och dricka, det är jävligt synd.
För allt blir så mycket roligare om man inte blir redlös full och inte har kontroll på sig.
Man lackar sönder och alla runt omkring blir bara trött på en.
Det var så himla sjukt så jag orkar inte ens berätta allt här.

I alla fall. Det slutade i vilket fall med ett jävla slagsmål och att porta folk från att komma in.
Vi skulle gå och lägga oss och då droppar det in en efter en mitt i natten!
Talar lugnt om för dessa att dom får gå för att vi skulle sova men vissa fattar trögt.
Erika blev tillslut fly förbannad och sparka en kille i magen så han flög nerför trappan utanför!
Men inte gav han sig, nej! För då ställer han sig utanför och bankar på dörren och ringer hela tiden!
Lätt att sova då liksom! Men tillslut så stack alla och vi fick somnat runt fyra någon gång.
Och detta resulterade givetvis i att vi inte kom igång med dagen förrän vid två då vi traska ner till stan för att käka.

Ja ja! Ingen mer efterfest hos mig med okänt folk i alla fall!
Nu väntar väl bara klagomålen från grannarna eller nått?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0