Stay Tuned

Snart kommer det en facelift ske här på min blogg.

Underbart snälla Marie ska hjälp mig lite.


(Marie är snyggingne till höger. Snyggingen till vänster är min yngre hälft)


Nu för tiden får jag känna på hur det är att vara sjukskriven.
Har gått hemma sedan torsdag och är tillbaka på jobbet först på tisdag.
En kort sjukskrivning men förhoppningsvis blir ryggen bättre.

Är ni nyfikna på vad som hänt med mig så kan ni gå bakåt i tiden här på bloggen och läsa inlägg från den 3 mars och 27 juni 2007.

Idag blri det lugnt, dåligt väder så det blir att slappa.
I alla fall fram tills Micke kommer hem och senare till kvällen blir det fest :)
Har beställt ny sprit från Tyskland inatt så det blir Party!!!
Häng på?

Nu ska jag lägga mig o se på nån film, tror det blir Disney! (funkar alltd)
Vila upp ryggen och knarka lite smärtstillande.

Så Tills Dess
Ha Det Bäst!

Kommentarer
Postat av: MissPurple

Charmigaste bilden på Jessan EVER! :p

2008-11-08 @ 13:50:54
URL: http://misspurple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0