Ny frisyr :)

Så nu står man här på jobbet och bara väntar på att klockan ska bli sju så man kan få stänga och åka hem.
Fast hem ska jag ju inte heller. För idag är det ju så att jag kommer stanna kvar i Trollhättan och hos Madde. Madde är ju så gullig och kommer klippa mig ikväll :)

Vet bara inte hur jag ska ha det  :/ 



Blir som jag har det nu fast lite kortare och mer uppklippt. Trivs i frisyren jag har nu så varför byta??

Igår satt vi hemma alla fyra (Jag, Erika, Micke o Mattias) och smådrack lite. Meningen var ju att vi baaara skulle ta ett glas vin eller en öl och så. Men det slutade med att Malibun, vodkan och blanddrycken kom fram också :)
Gott var det i alla fall och full, jaaa då det blev man. Erika något mer :P
Erika skulle ju försöka lära mig dansa salsa, men det sluta med att vi bugga ist. För salsa är inget jag kommer kunna dansa med min stela kropp.
När Arvingarna började spelas för fulla muggar i lyan klockan ett på natten kom vi alla fram till att det var dags att lägga ner och försöka sova lite innan nästa arbetsdag.

En lyckad onsdag utan utgång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0