Sola, sola, sola!!

Varit på skeppsviken idag med Linda.
Hur gott som helst faktiskt!
Låg på en filt och solade, tjatade och lyssna på dålig musik =)

jag

Nu har man i vart fall fått lite färg.
Ser liite fräschare ut i alla fall =)

Sedan var jag uppe på Tureborg med Natalie och Erika.
Vi har varit ute och spelat lite fotboll med Leo.
Sedan har jag hjälpt Erika lite med studentgrejjer och att lära sig ALLT om bilen.
Så jag körde fram bilen och upp med motorhuven och skulle förklara va allt va..
Guuud va jag kunde... NOT!
hahaha.. Rena grekiskan det där!
Så det blir att studera instruktionsboken lite så man vet vad allt är! *haha*

Nu ska jag duscha..
Har varit varmt ute odag.
Ingen hit att lira fotboll i 25 graders hetta!!!

Tills Dess
Ha Det Bäst!

Kommentarer
Postat av: Anne

Hej Sandra,



Jösses vad du har blivit smal!!!

Hoppas allt är bra med dig, det var länge sen.

Ser att du är grymt duktig på att ta kort, du borde göra det mera!



Ha det gott!



Kram Anne & Co.

2008-05-29 @ 19:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0