Not much

Jaa, det händer inte så mycket nu.
Jobbar inte alls mycket nu, men det bli ändringar på det till sommaren.
Hoppas att jag snart får mer tider eller ett annat jobba som är mer regelbundet.

Tränat idag har man gjort.
Gick faktiskt bra för mig denna gången =)
Gjorde en del roliga övningar bland annat.

jag

Imorgon ska bilen in på Saab. Fixa i ordning lite smågrejjor bara.
Gott att ha en snygg bil till sommaren.
Ska tvätta och vaxa den snart också hade jag tänkt.
Kanske kan fixa lite hjälp med det eller skicka in den på rekond?

Imorgon kväll ska jag ha grillning på skeppsviken.
Sedan blir det väl lite fest också kan jag tänka mig.
Kommer mestadels fotbollsbrudar och förhoppningsvis lyckas jag med att kalla dit herrarna också.
Men det krockade så dumt med matcher och annat =(
Är ni sugna är det bara att rulla ner.
Vi kommer vara där ifrån 19:00 ungefär.
Hoppas på lika fint väder som idag =)

Nu ska jag nana.
Ska jogga från Fröland imorgon förmiddag efter jag lämnat in bilen.
Ska bli skönt faktiskt =)

Så Tills Dess
Ha Det Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0