Njuta?

Förstår inte. Det är konstigt at tman aldrig blir nöjd.
Nu när det är fint väder, så lyckas man ju alltid jobba, och då vill man ju inget hellre än att vara ledig.
Men sedan när man väl är ledig och det är fint väder så vill jag bara jobba.
Kan man aldrig bli nöjd?

Fast för min del är det nog bara en säkerhet.
Hade jag haft  fast tider på det jobbet jag har nu eller mer regelbundna tider så hade jag kunnat njuta av min ledighet.
Nu går jag bara och väntar på att dom ska ringa in mig.

Men nu jobbar jag i alla fall resten av veckan.
Så imorgon på lunchen ska jag sitta ute och pressa lite.
Lapa lite sol som det så fint heter.
Se om man kan köpa med sig nån lätt lunch att äta ute.
Blir la sallad eller nått?
Nån som har något bra tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0