Jobba, fotboll och raseriutbrott

Står på jobbet som vanligt en fredag kväll. Surt att centret stänger vid åtta. Blir inte så mycket att göra efter det. Är inte på speciellt festhumör heller. Får jag spear tills imorgon! Då gäller det =)

Efter jobbet idag blir det en sväng till Undavallen och titta på när Herrestads herrar spelar fotboll.
Som tur va gick KM förbi utanför och inte hade något att göra ikväll.
Va bra tänkte jag. Dags för kidnappning!

Jag är en sån person som måste ha sällskap. Jag gillar inte att vara ensam.
Kan vara gott ibland  men inte allt för ofta.
Det är faktiskt skönt att ha en egen lägenhet, så om man behöver vara själv så är det inga problem.
Bara till att låsa dörren, svälja nyckeln och stänga av mobilen - inte för att jag har gjort det.

Längtar tills på måndag då världens bästa Mia kommer hem en stund.
Skönt att kunna få hem sin norska tös ibland  =P 
Sedan nästa vecka är ju Åsa tillbaka så då har man ju fullt upp med att underhålla henne.
För hon kan bli rastlös hon! =)

Ja, nu är det kanppa timman kvar att jobba.
Hoppas på att inga jobbiga kunder kommer in nu bara. Orkar inte!
Min kollega berätta att han hade haft en fruktansvärt argsint kund nu i förmiddags innan jag börja jobba. Som helt plötsligt fått ett raseriutbrott och skrikigt åt honom att vi hade dålig service med mera. Och allt bara för att han bad om ett kvitto som kunde styrka köpet av kundens vara. Dålig dag? Det var tur att det var min kollega som stod där. Jag själv tycker sånt är otäckt. Har dock bara hänt en gång - än så länge.

Slänger nog upp lite bilder sen ikväll när jag kommer hem i brist på annat.

Så Tills Dess
Ha Det Bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0