Jobb, kicka boll och håll ögonen på vägen!

Jobbat idag. Vart lite långtråkigt.
Inte så mycket folk =(

Sedan åkte jag in en sväng på Biltema och snacka med några gamla kollegor.
Passade även på att köpa spolarvätska och torkarblad, och OJ vad jag ser bra nu!
Väntade in min mor som kom med bussen från Sthlm och körde henne hem.
Efter det åkte jag en sväng ner till Bodele där OnOFf-gänget kickade boll.
Kunde dock inte vara med idag på grund av att jag skadade knät på matchen igår.

Goda nyheter!
Mitt lår höll hela matchen.
Dock gjorde jag illa knäna.
Men det läker har jag hört.

Ibland blir jag lite rädd för mig själv.
Fick se ett kort på mig när jag är ute och kör bil!!!

jag

Ni förstår va???
Någon vis person borde säga åt mig att hålla ögonen på vägen =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0