Egypten, otrohet och glada grabbar =)

Jaa.. Låret känns bättre i alla fall. Hoppas hoppas hoppas det håller =)

Idag har jag jobbat fram tills 8, sedan bar det av hemåt.
Åkte upp till Tureborg en sväng och träffade Natalie som var nyhemkommen från Egypten.
Brun som satan var hon också! *avis*
Satt tillsammans med hennes sambo och lillasyster och diskuterade otrohet och world trade center bland annat. En himla skillnad på samtalsämnen dock =S

Det var i alla fall hemsket trevligt hela kvällen.
Vid tolv-tiden får Natalie för sig att hon MÅSTE ha pommes från donkan.
Ja ja, det blev en sväng ner till stan efter ett snabbt "vad-du-är-krävande-besök"   ;)
Det vart i alla fall en hel del bilar nere vid Kampenhof som vanligt en fredagkväll/natt.
Ingen jag kände igen dock.
Körde hem Natalie och kom på mig själv att jag borde sova.
Ska ju trots allt spela match imorgon. Och förhoppningsvis håller jag hela matchen =S

Blev frivillig chaufför ner till stan för två lagom nyktar och glada grabbar. =)

fotboll


Tjo Tjing!
Dags för sängen =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0