väntan

Sitter hemma och har inget att göra.
Har precis städat hela lägenheten.
Burit ner massa skit till förrådet, så nu är det visserligen väldigt tomt här.

Väntar på att Åsa ska ringa så jag vet när jag ska hämta henne.
Hon har varit i Norge sedan söndags. Skaffat sig ett jobb.
Hon är så duktig. Så nu ska jag åka och hämta henne i gläborg.
Har fått låna Patriks bil igen. Han är bra snäll han ibland =)

Annars händer här inte så mycket.
Imorgon blir det barnpassning och packning.
Ikväll blir det träning =)
Torsdag är det tidigt jobb och lång resa.
Sedan är det full rulle.
Så det är nog iofs ganska skönt att inte ha något att göra idag när jag tänker efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0