Tack!

Tack för alla kommentarer.
Tack för allt stöd från alla håll.

Det är verkligen lockande att testa och jag ska göra lite research innan jag fattar ett beslut.
Känns som om man ska göra något, så borde man göra något nu medans man är ung-
Vill ut och resa och sånt också givetvis, men då krävs det att man har pengar m.m. Och pengar får man ju genom att jobba och det är något som jag gör väldigt lite just nu vilket resulterar i att man inte får så mycket pengar vid månadens slut. Vilket utlägg va! =)

Men har även kollat runt på lite jobb inom företaget fast¨på andra orter, då jag trivs bra på TM.
Men vi får väl se vart det hela urartar sig.
Kan inte mer än att säga att just nu så vill jag ha lite förändringar. Leva livet!

Uppdaterar er när jag kommit på något nytt eller hört något nytt =)

Tills Dess
Ha Det Bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0