Sista inlägget???

Inte för gott.. men tills jag kommer hem på tisdag??

Vet inte om jag hinner lägga in en imorgon innan jag åker =S

Jag är trött. Vet att jag ska upp tidigt imorgon.
Klockan ringer halv sex, åker kvart över sex till Trollhättan.
Ska inventera. Wohoo! Så lockande det är =)

Vet inte hur lång tid det tar att inventera denna gången.
Ska nog inte ta så lång tid då vi får köra med handscanners =D
Men förhoppningsvis hinner jag med tåget halv fem. Måste jag göra..
Annars är dom pengarna åt skogen.

Men är vi klara med inventeringen tidigt så hinner jag ju hem innan.
Och då hinner det komma ett inlägg till =)

image273

Stockholm!
Here I come!

Tills Dess
Ha Det Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0