Resa...

Har en inplanerad resa att göra. Snart så.. Ska bli hur kul som helst.
När och vart återkommer jag med när det är mer bestämt och officiellt.
Men ni som känner mig vet vart det bär av eller kan nog räkna ut det ;)

Står som vanligt på jobbet. Jobbar hela veckan förutom onsdag.
Det blir gott med pengar sedan. Har i stort sett jobbat hela februari.
Synd bara att lönen än så länge är så långt borta.

Ikväll får jag nattbesök =P
Ska bli kul, slippa sova själv.
Förhoppningsvis får jag sova i alla fall.
Nej, det är ingen kille som kommer =P
Det är bara Åsa.

Ska träna ikväll också. Uteträning på grus.
Nu äntligen känner jag att det startar.
Fotbollssäsongen är på g.
Spelade ju första matchen i lördags och nu är det fullbokat i stort sett varje helg framöver =)
Missar någon träning och en match på grund av resan men det får gå.
Får ta igen det när jag kommer hem.

Nu ska jag hitta på något här.
Spöka eller nått =)

Tills Dess
Ha Det Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0