ONT!

Nu har värken spridit sig vidare upp i nacken och ner i benen =(
Kan i och för sig vara influensan som är på g. Som jag i stort sett räknat ut jag kommer få.
Daniel låg ju i influensa uppe i Sthlm, så skulle jag ha turen att inte få den???
Vad tänkte jag med?

Ja ja. Har precis kommit in efter en svinkall promenad med Åsa.
Vi gick ner till strandpromenaden, precis som vanligt.
På vägen ner förvånade det oss hur många par som går isär just nu.
Par som man ALDRIG trodde skulle gå varsin väg.
Men men, alla är väl inte perfekta??  =S

Har i stort sett bestämt mig att skita i det mesta just nu.
Börja om på ny kula.
Inte fastna i gammalt nät och ta chansen.
Plugga? Flytta?? Hmm.. Ja lockar gör det nu i alla fall.
Ska gå ner till arbetsförmedlingen nästa gång jag är ledig.
Kolla lite utbildningar och jobb med mera.
Känner att jag måste göra något nu i alla fall.
Kan inte gå och hoppas på att allt löser sig.
Vill inte kasta bort mitt liv och tid på detta.

Önskade att jag verkligen kunde få det jag vill ha just nu.
Men lätt ska det inte vara i alla fall =(

Nu ska jag fortsätta hejja fram Färjestad här. Det ser ljust ut i alla fall.
Just nu leder dom med 2-0 i tredje perioden.
Men det kan snabbt ändra sig har vi ju märkt - refererar till senast match =S

Tills Dess
Ha Det Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0