Nr. 300???

Den 2:e mars fyllde min blogg ett år!
Givetvis tänkte inte jag på det och det blev inget "kalas".
Så nu får jag hitta på något roligt för er läsare.

Såg på min räknare att jag snart är uppe i 300 kommentarer.
Ska bli spännande att se vem det blir.

Bara för att göra det ännu mer spännande så blir det ett pris till den som lyckas bli den 300:e kommentaren!
Det är ännu ca. 20 kvar tills 300 men snart är det där.

Vill du vara med i tävlingen?
Vill du vinna ett pris?

Skriv då in en kommentar på något utav alla mina inlägg så kanske det blir du som blir nr 300!!!

Mer information om pris med mera kommer senare =)

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Godmorgon :D

2008-03-10 @ 08:32:11
URL: http://cazzis.blogg.se
Postat av: Mia :-)

Ska sæg...en kommentar om dagen i snitt :-) Kul... Ska in o skriva lite på min blogg nu :)

2008-03-10 @ 09:15:47
URL: http://fitforfight08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0