Mycket...

Det är mycket som händer på kort tid nu.
Både positiva och negativa.
Inget jag vill tala om i förväg utan det får komma när det kommer.

Beslut ska tas och tänkas över noga.
Besvikelse kommer som ett brev på posten.
Glädje finns ett stenkast bort
.

Ibland så blir man så besviken eller ledsen på folk.
Man tror man känner någon så visar det sig att det är helt osant.
Jag fattar inte hur vissa tänker??
Jag vill inte gå in på något elelr peka ut någon men det är tur jag tar det som jag gör.

Som det är nu kan jag inte längta tillräckligt länge efter förändring.
Så kommer chansen, men försvinner lika fort!  *grr* blir arg på sånt.
Det tur att man har vissa personer som lättar upp stämningen i alla fall =D

Så just nu blir det inte myvket skrivande för min del.
Har en del hemligheter jag inte lägger ut här då fel personer läser.
Önskade jag hade mer motivation och fantasi till att göra bloggen roligare för er som läser.
Önskar bland anat att jag hade en kamera.
Och även lite modeintresse, då det drar en del läsare har jag märkt.
Men det blir ett senar skede.

Som sagt mycket att stå i.

Tills Dess
Ha Det Bäst!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ha det bäst gumman. fika någon dag?? KRAM

2008-03-06 @ 08:42:24
URL: http://misspurple.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0