Jag är nog bra snäll ibland!

Idag på en lördagskväll är det utgång, mys med pojkvännen, familjen eller påhitt på g för många.
Men äter en gång spenderar jag en lördag själv.
Denna gången har jag inte gjort något för att förhindra det.
Ska bli skönt att bara vara själv ikväll.

Det vart meningen att jag skulle med Åsa ut ikväll.
Hennes gym har en medlemsfest på Harrys och hon fick gratis ta med en vän.
Men då det inte blev fallet så blidde jag ensam istället medan Åsa roar sig =)
Inte är jag ledsen för det =D

Igår blev det inte som jag tänkt mig. Vid elva ringer min kära kollega och talar om för mig att jag ska köra honom till jobbet idag! Som ersättning fick jag låna hans bil =) En fruktansvärt härlig bil att köra och snygg också! Så visst ställer man upp, även om det innebär att man är på jobbet en timme tidigare =S
När jag ska hämta bilen så blir jag även direkt fyllechaffis. Körde han och gänget ner till stan, körde hem, somna, varpå jag blir väckt en timme senare av en full Patrik som vill ha skjuts hem.

Nu har jag fortfarande hans bil. Ska köra honom imorgon också då det vart fest ikväll igen. Men inte tackar jag nej till det. Nu har jag bilen ett dygn till =) 

Hade inget att göra nu så jag har tvättat rent hans bil och putsat rutorna.
Jag är verklligen bra snäll ibland. Bilen blev jättefin. Tyvärr är det lite mörkt nu så jag kan inte ta någon bild.
Men ska ta en imorgon så ni får se hur det blev =)
Nu ska det bli spännande och se om han märker något när han ser bilen nästa gång =)

Men, magen kurrar. Dags att ta något att äta!

Tills Dess
Ha Det Bäst!

Kommentarer
Postat av: Lou Cigaro

Hallå där. :)

Blir det Melodifestivalen som står på ikväll eller blir det något annat roligt? ;D

Ha en suverän kväll!
» http://cigaro.blogg.se

2008-03-08 @ 19:33:51
URL: http://cigaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0