Feedback från 29 februari...

Oj, skrev visst inte något här på hele dan igår =)
Vart ju inte min mening men hade fullt upp från morgon till kväll.

Dagen började med att man blir väkt av min far:
-" Vaken? Ok, vi komme rin till dig vid två-tiden bara så du vet"
What the f**k?!?! Varför ringer man och väcker folk kl. nio och säger det?
Ja ja. Var ju bara att gå upp och starta dagen.

Som i vanlig ordning ringde telefonen runt tio.
- Åsa -
Vi planerade ihop heldagen vi missade i torsdags då jag blev tvungen att jobba.
Hon slutade vid halv fyra. SÅ då drog vi ner till stan.
För att ännu en gång upptäcka besvikelsen med stan - tråkiga affärer.

Vi bestämde oss tillslut att tigga till oss skjuts utav dom som erbjöd sig =P
Så både till och från Torp kom vi utan buss =D

Det värsta med att åka till Torp med Åsa är att man köper saker som man ALDRIG köper annars.
*skratt* Men ett par nya pumps blev det och en massa mat.
Lagade en jättegod måltid när vi kom hem.
Efter middagen hade vi nog världens mest effektivaste timma.
På en timma han vi:
- Plocka bort från bordet
- Diska
- Sortera upp i matlåda
- Häng upp gardiner i vardagsrummet OCH sovrummet
- Plocka upp allmänt i lägenheten
Sen satte på Let´s Dance och väntade in vårt besök =)
Det blev riktigt trevligt och kvällen slutade inte som jag räknat med.
Men det gör inget =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0