Färjestad - Frölunda

Var ju som sagt och såg på matchen mellan Färjestad och Frölunda igår.
Vilken match det var! Guud va spännande.
Dom sista minutrerna kunde man ju knappt sitta still!
Men vi vann ändå med 3-2!
Heja Färjestad!!!

image274

Det här är mina och Åsas fötter i bussen på väg till Karlstad!  =)
Mycket intressant ska jag då säga..

Jag hann i princip hem och vända innan det bar av på nästa resa.
Anlände med tåget från Stockholm till Uddevalla 14:30.
Blev upphämtad, åkte hem och lämna väska.
Direkt till Trollhättan och bussen gick 15:30..
Var inte hemma förrän kvart över ett inatt =(

image275

  

Bild 1: Jag och Åsa fick lite tid över, så vi begav oss på jakt efter en pzzeria. Hitta en till slut.
Bild 2: Matchen har precis börjat

Men nu har man sett på hockey i Färjestads arena!
Kul var det.

Nu siktar man in sig på avgörande matchen mellan lagen.
Sedan är det bara och vänta tills Färjestad kammar hem SM-guldet =)

FÄRJESTAD!!!

Kommentarer
Postat av: MissPurple

Ni verkar ha haft grymt kul, fast jag kan ju inte påstå att jag blev lika glad över resultatet som du :p

2008-03-20 @ 08:42:49
URL: http://misspurple.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0