Äntligen!

Nu har jag i stort sett bestämt mig! Nu blir det av.
Äntligen hädner det något i mitt liv.
Det ända jag behöver göra nu är att kolla upp lite information.
Vad behövs och vad ska fixas innan?

Tänker inte avslöja något än men det blir något stort och något som folk tjatat på mig om att jag ska göra. Har tröttnat på att gå runt hemma och på jobbet och undra om månaden kommer gå ihop =S  Jag behöver ha en bra hobby och ett jobb som ger mig mer regelbunda tider. Men vart finns jobben?

Den ända erfarenheten jag har är inom försäljning och då främst inom butiksförsäljning. Där har jag fem års erfarenhet och då finns det dom som inte anställer folk med så mycket erfarenhet för det innebär att dom måste betala ut mer i lön!!! Blir så trött. Så nu blir det något helt annat. Tyvärr tar det ungefär ett år innan det blir något, men den som väntar på något gott =)

Tills Dess
Ha Det Bäst!

Kommentarer
Postat av: nedisch

tack.. men du pendlar väl med till din hockeyspelare

2008-03-26 @ 22:22:17
URL: http://nedish.blogg.se/
Postat av: nedisch

shit happens:)

2008-03-27 @ 23:59:05
URL: http://nedish.blogg.se/
Postat av: Åsa

ja vet ;P

2008-03-28 @ 09:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0