Tröttsamt folk!

Hela detta samhälle är fullt utav självupptagna människor.
Folk som inte ens har tid att hejja och bara stirrar ner i backen.
Ett enkelt "Hej" eller ett leende till en främmande person kan lyfta upp hela deras dag.
Det är så kul och se när folk blir glada av ett leende eller ett Hej från dig på stan.

Något som jag inte pallar är när folk snackar bakom ryggen på andra.
Jag har gjort det själv för ett tag sen men slutade med syn på att det inte hjälper än.
Det tjänar inget till att göra det, inte mer än att du mår bra av att trycka ner någon. Helst ska man ju göra det framför någon som kanske kan veta vem personen är eller rent av känner denne. Men egentligen sätter du bara dig själv i skiten.

Vissa verkar även tro att det inte kommer fram till personen i fråga?
Ett litet tips - Det gör det!
Gammalt uttryck - Sanningen kommer ALLTID fram

Jag gillar ärliga folk.
Har någon problem med mig eller mina kompisar.
Säg det till mig och inte runt till andra!!

Det är så surt när man få reda på vad någon, som du tycker är en snäll och rar person, egentligen tycker och tänker om dig. Vad denne har sagt om dig till andra. Men även här kan det bara vara rykten. Men vem är dum nog att starta sådana rykten?

Men det kanske är så att vissa behöver få reda på att det inte funkar på samma sätt som jag en gång fick. Men jag hoppas att folket slutar innan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0