Sorry!

Det flyger runt lite frågeformulär på skönhetsbloggarna, och min kompis Marie var inte sen på att hänga med. Blev ju "taggad" av henne så i brist på annat gör man detta också.

The Rules:

*Post rules at the beginning of the post.
* Answer all the questions.
*Tag 6 people, and go to their blog and leave a comment to inform them that they've been tagged and asking them to read your blog.
* Let the person who tagged you know when you've posted your answer.

What were you doing ten years ago?
Jag var 13 år och precis börjat på Kungsmarksskolan som var så STORT!!! Sedan lirade jag boll och lekte med mina kompisar.

What are five thing´s on your to-do list today?
Jobba - Fika - Berätta en hemlis - Hämta syrran - Spela match

Place´s you´ve lived:
Uppvuxen med båda föräldrarna i ett hus i Munkedal där det var full rulle dygnet runt då min mamma var dagmamma. I Maj 2006 flyttade jag ihop med min pojkvän i en lägenhet, men fortfarnade i Munkedal. Efter att vi gjorde slut flydde jag den lilla hålan och sddan November 2007 har jag bott i min tvåa i Uddevalla.

What are five things you would do if you were a billionare?´
- Resa, Resa, Resa
- Satsa på studier
- Shoppa givetvis!
- Se till att min familj hade det bra
- Spara inför pension

...givetvis finns det massa välgörenhet som ligger i baktanken där =)

Jag taggar Mia som jag vet inte har gjort denna.
Neda och Åsa får också varsin tag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0