Nackspärr och fotbollsmatch

Jag vet inte hur jag lyckas. Men jag har gjort det i alla fall!
Igår fick jag nackspärr av att kasta ett inkast. Satan så ont det gjorde.
Men det går väl över detta med.

Midsommar var lugn och fin. Var nykter och hade riktigt trevligt.
Var hemma hos Maries pojkvän i Ljungskile med några av deras vänner.
Vi åt god mat, efterrätt, gick en promenad, spelade spel och tjatade.
Sedan blev det ju givetvis och kolla på den spännande matchen till sent in på natten.
Vid halv tolv bar bilen iväg till Grebbestad för att hämta upp min lillasyster och hennes pojke.
Det går huur smidigt som helst att ligga på nya motorvägen hela vägen upp till Tanum.
Fick lite minnes flashback när jag paserade genom Tanum, men det var trevligt =)

I lördags vart det ju den traditionella cruisingen i Lysekil som gällde.
Såg mörkt ut ett tag, ingen som vilje följa med. Men som tur va så hängde Johanna och Anni på.
Fram mot kvällen cruisade vi runt med min Saab i stan och hela kvällen slutade med en poliskontroll!
Arg på mig själv men hem kom vi och var hemma vid ett-tiden.

Igår jobbade jag fram till tre sedan vart det stress till Unda. Min match började tre.
Vi spelade mot Stenungsund och jag vet inte om det var min insats som vänsterback som gjorde det.
Men efter att jag kom in på plan stänkte vi in tre mål och dom gjorde ett mål på oss.  VINST!

Sen var jag helt slut och i brist på annat åkte jag upp till min kära Storasyster med barn och åt våfflor.
Mysigt värre. Givetvis kollade man på Spanien-Italien senare när man kom hem.
Vinst för Spanien! Yippie!! Em kan nog bli värt att titta på trots allt. Även om Holland åkte ut mot Ryssland =(

Nu ska jag hitta på något mer vettigt på jobbet än att blogga =P

Tills Dess
Ha det Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0