Love the sunshine!

Älskar det fina vädret ute!
Störtskönt att kunna få ut på kvällen utan att frysa.
Som igår kväll vid elva, då Åsa får för sig att vi ska åka till Skreppsviken och bada.
Jag rättade henne där och sa att det inte finns något vi i den meningen, men att jag gärna följer med till Skeppsviken och tittar på när hon badar. Vilket hon aldrig gjorde i rädsla för maneterna som fanns ÖVERALLT!!
Så det blev bara en prommenad.
Vi stötte på Patrik på cykel bland annat och massa fulla studenter.
VI var ju ALDRIG sånna när vi tog studenten konstaterade vi.
Söp inte på HELA veckan utan satt bara hemma med familj och släkt och åt tårta.
Ni hör ironin i mina meningar va??

jag

All träning med mycket svett och tårar har äntligen gett sig till känna.
Nu har jag nått målvikten och det ända som saknas är lite muskler.
Men det kommer nog innan slutat av månaden =)

Detta är förresten det vi spelar fotboll i nu för tiden.
Blir för varmt för full mundering, även om vi spelar halv åtta på kvällen!
Men det är sommar om något.
När man kan spela topless, så slipper vi använda västar också! =)

Nu ska jag kila iväg till jobbet.
Jobbar på Överby idag =)
Ska bli kul att träffa folket där igen.

Så Tills Dess
Ha Det Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0