Helgen i punkter

Ja, då var helgen över. Och det har varit den roligaste på lääänge!
Tack alla goa vänner för det:
Här kommer helger i punkter bara för att jag är för alt för att skriva.

Fredag:
¤ Jobbade till stängning
¤ Spontan förfest hos Erika med Mia
¤ Spontan utgång med Mia, Erika stanna hemma
¤ Kullgrens = inge kul
¤ NaD = inge folk
¤ Kullgrens igen = fortfarande inget kul
¤ Sprang som tur va på Emil utanför och kom in gratis på Trägårn
¤ Gratis dricka i massor och väldigt trevligt sällskap
¤ Dansa tills det stängde
¤ Efterfest och sen totaldäck

fest

Lördag:
¤ Vaknade upp bakfull (förvånad??)
¤ Hem, duscha och göra sig fin
¤ Fick besök av Marie, Petter och Henke
¤ Gjorde Marie fin i håret
¤ Drog till Stenungsund vid 14:00
¤ Kollade in LSK mot IFK Göteborg
¤ Hem, ville sova
¤Victoria talar om att hon har tjejfest och vill att jag kommer
¤ Så var det påt igen
¤ Kullgrens = knökat med folk, och ingen man känner
¤ NaD = fortfarande inget folk
¤ Hemgång =(

fotboll

Söndag:
¤ Jobba 11-16
¤ Hämta Majja
¤ Tittade på Herrestad Herrar när dom lirade
¤ Åkte hem i hopp om att vila
¤ Blir uppringd av Elin
¤ Lirade boll på Bodele med OnOff-gänget
¤ EM-finalen!
¤ Cyklade mitt i natten

Nu ska jag iväg och lira riktig boll =)
Match mot Bullaren idag klockan 19:00 på Bodele!!

Mer bilder kommer jag nog lägga upp så smånigom.
Annars hänvisar jag er till Min bilddagbok

Så Tills Dess
Ha Det Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0