LSK!

Igår var jag på min andra LSK-match. Denna gången spelade dom hemma på Skarsjövallen.
Förlust igen, men dom spelade jättebra. Får väl säga som alla andra. Dålig domare.
Dömde bort ett mål för offside som INTE ÖVER HUVUDTAGET var i närheten.

Det är kul att se på allsvenska matcher live ist för TV.
Och när det ändå är så nära som max 2 mil bort är ju guld!
Blir nog allt fler sånna här matcher, och nästa gång ska jag inte köra =P

Till helgen blir det som det ser ut nu Grebbestad Karnevalen med Johanna.
Få se vilka med som följer med. Blir nyktert på fredagen och supa till på lördagen.
Jobbar dock helgen vilket inte är sååå himla kul med det funkar det med.

Jag har så mycket som jag vill skriva här. Men kan inte.
Blir lite mer komplicerat när man inte kan skriva av sig helt.
Får skaffa mig en dagbok eller nått ist som ingen kan läsa.

min bil

Min skönhet. Fast den börjar bli sketen nu. Får tvätta nån dag.
Kanske imorgon, slutar ju ändå 11:30, så då får det nog bli en tur till syster yster och barnen.

Nu ska jag försöka slita mig från datorn här och somna in i min sköna soffa =P

Så Tills Dess
Ha Det Bäst!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Såå mycket finare än din riskokare ;)

2008-07-14 @ 13:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0