bla bla bla

Ja, idag har jag gjort mitt första dubbelpass. Än så länge är det ingen fara.
Känner bara lite i ryggen att jag börjar bli trött. Men nu är det inte långt kvar.

Efter jobbet ska jag träffa Marie. Vi tänkte ta oss en tur bort till donkan.
Ta en glass i det fina vädret och bara tjatat! Hur mysigt som helst.
Ingen av oss hade något spec att göra ikväll så varför inte?

Imorgon är det personalfest som gäller! Få se hur många som kommer.
Men jag hoppas det blir dom flesta.
Vi är ju ett gott gäng så vi har nog inga problem som helst att hitta på något kul =)

Jag måste även nämna att jag har världens bästa föräldrar.
Dom försöker alltid ställa upp i vårt och torrt.
Ni finns med i mina tankar hela tiden och jag är skyldig er båda många tusen tack!
Synd bara att man inte talar om oftare att man älskar dom =(
Ska bli ändring på det nu!

Så tills Dess
Ha det Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0