Trött!

Är fruktansvärt trött, vad kan det bero på??

Fick oväntat hoppa in och jobba idag på min lediga dag. Dock ingen fara då jag inte har så mycket annat och göra när jag är ledig. Folk bara klagar på att jag inte gör något =P

Snart börjar träningen också. Klockan åtta närmare sagt, samtidigt som jag stänger butiken. Så dessvärre missar jag dom första 25 minuterna, men det är bara joggning som gäller då, så det är skönt på ett sätt men tråkigt på ett annat. Hade behövt konditionen.

Imorgon blir det heldag på jobbet =( Men sedan väntar det troligtvis en överraskning när jag kommer hem =) Hoppas hoppas.

Idag fick jag även reda på vart min post har tagit vägen =) Eller viss del av den. Tydligen har den nya lägenhetsinnehavaren till min gamla lägenhet fått den. Och då har jag ändp adressöndrat. Konstigt. Men nu vet jag i alla fall vart den tagit vägen. Det jag saknar mest är mitt M3 magasin som jag får av teknikmagasinet.

Kan inte sluta tänka på det. Går inte! Är så glad!  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0