Skönt!!

Nu har jag varit ute och sprungit lite, med betoningn på lite. Sprang hemmifrån mig till Åsa utan stopp :D riktigt nöjd. Satt där en stund och tjatade. Sedan sprang jag hela vägen hem. Tar iofs bara 10 minuter en väg men det kändes som jag behövde det för att rensa tankarna. Hade jag sprungit fram och tillbaka utan stopp hos Åsa så hade jag haft samma sträcka som vi kör innan inomhusträningen på måndagar och torsdagar.

image241

Var hos min pappa innan också. Usch vad hemskt det är att se han ligga i en sjukhus säng. Man kan ju inte göra nånting!!! *suck* Och han som alltid har varit pigg, fräsch, uppe, i farten, ja helt enkelt oförskämt pigg för att vara 80 år! Men det är klart, helt naturligt att något sånt här händer. Bara att bita ihop. Det hade kunnat vara en mycket allvarligare blodpropp/stroke än vad det var.


Kommentarer
Postat av: Johan Ericsson

Hälsa så gott till Pelle från mig om du har lust Sandra!!
Kramen

2008-01-25 @ 17:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0