Skit!

Det gick skit idag på turneringen, precis som jag trodde. Men något bättre än jag trodde också =/ Går det?? Haha.

Nu är jag uppe hos min kära mor och fixar internet, kopplar dator, tv-anläggning, mobilen och ja, helt enkelt allt det tekniska. Trodde jag skulle bli galen där ett tag, men jag löste det ändå =) Nu är det bara telefonen vi ska få igång. Som ni kanske märker så har jag fått igång internet i alla fall =)

Snart bär det iväg till Kim. Ska se på Singing Bee om jag får bestämma. Han har inte så mycket att säga om det. Mohahaha! Får se om jag kan få sova ut imorgon. Börjar ju inte förräns vid 12 så det är rätt skönt. Sedan måste jag kolla till min katt. Undrar om han kommer hem nu om jag ropar. Känns lite dumt att lämna honom ute en natt till =/ Men han klarar sig väl?

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: ewsi

åh, lyxigt! ;D

2008-01-20 @ 18:10:14
URL: http://evelinasteger.blogg.se
Postat av: Marie

Klart han gör, men det är allt gott att ha dem inne också. Var har Birgitta fått lägenhet? Skönt att allt rullar på med Kim och så. När får man träffa pojken då?? KRAM

2008-01-23 @ 10:12:31
URL: http://misspurple.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0