Rcoky!!!

Vad gör man under tiden man sitter och väntar på att Åsa ska ringa?
Nej jag vet faktiskt inte helt ärligt.

Jag har dammsugit, skurat golven och ätit lite lasagne.
Va inte så hungrig så jag slängde typ hälften av maten.
Så nu är jag hungrig igen. Typiskt.
Ligger några clementiner där borta på köksbordet. Det kanske vore gott.

Min katt har varit ute ända sedan igår kväll då jag släppte ut honom. Undrar var han håller hus. Förvånad att han över huvudtaget gick ut. Han är så fruktansvärt livrädd när det gäller allt.  Har världens harigaste katt. Men också världens sötaste. Rocky brukar inte gilla att vara ute när det är ljust. För någon kan ju se honom!!! Usch, det vore ju hemskt. Så nu kan jag nog inte få in honom i lägenheten förrän det mörknar. Han ligger säkert och trycker någonstan och inte vågar visa sig.

image222

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0