Party!

Halloj!

Nu är det snart dags för lite galej! Ska bli hur kul som helst att komma ut och träffa massa folk =)  Sitter just nu hemma och väntar på att Åsa ska sluta jobba. Hon ska sluta vid nio så det tar en stund innan man kan börja dricka =( För jag har hört att det inte är så bra att dricka och köra samtidigt =P

Håller med Åsa (http://neeelima.blogspot.com), det hon skriver om störningar på folk. Egentligen går det åt alldeles för mycket tid till att störa sig eller förstå hur andra tänker? Föredetta vänner, pojkvänner, familjen, när och kära helt enkelt, Och framförallt vad kunder tänker med och på??? *suck*  Ska man verkligen rusa in saker som känns bra istället för att vänta och se om det bara var en känsla just då?? Ska man verkligen ta allt på allvar? Jag är rädd att folk man känner kommer bli sårade eller helt enkelt att det går åt helvete. Men det är väl för en annan har mer vett i huvudet än vissa. Helt enkelt ett avslutat kapitel och halt enkelt skita i det och gå vidare. Mår mycket bättre då, och spiller inte onödig tid med att läsa skit!

Så när jag hämtar Åsa sen ska vi tjajta ut detta kapitel och gå vidare med våra liv och helt enkelt leva livet, för det är vi ju BÄST på!!!!  Har varnat Kim för att stöta på oss ute på stan sen. Det är inte många som klarar av BÅDE mig och Åsa när vi är hyper, går på redbull eller är fulla. Det är tur jag har dig Åsa att flumma runt med och verkligen driva med folk! Så skoj vi har!

Har precis som vanligt det verkliga i-landsproblemet!!! Vad ska jag ha på mig??? *suck* Får väl gå bort till mina garderober och rota lite =)

Ha en bra helg nu alla läsare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0