Nyår

Lägger upp väldigt dåliga bilder från nyår.
Måste verkligen skaffa mig en bättre kamera snart.

När vet man att nyårsfesten börjar spåra ut??
image214

Jo när Jörgen börjar linda in sig själv i plastfolie.
"Jag är i alla fall smart nog att göra hål för andningen!!" (citat Jörgen)


Givetvis så var Sing Star med på ett hörn. Kan ju inte säga att det gick så vidare bra för vårat lag.
Men här är det i alla fall Cilla som sjunger, tror det var Pinks låt.
image215


Kato och Jörgen råkade även förstöra en stol.
Vet inte hur det gick till för jag befann mig vid Sing Star.
image216

Helt plötsligt så här man bara ett stort PANG! Och sedan en massa som skratta.
Kan ju säga att det sg rätt roligt ut och Jörgen fick även kramp samtidigt när dom ramla.

Nyår var allt rolig, även om man blev tvungen att vara nykter =(
Nu är det et nytt år att se fram emot med nya möjligheter och mycket däran!!

Gott nytt 2008!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0