Nervös?

Blrjar bli lite smått nervös nu inför imorgon. Fotbollsturnering =/
Det gick väl sådär bra dom två träningarna jag har haft efter operationen. Men men, jag får göra så gott jag kan. Det värsta av allt är att det börjar klockan 10 redan!?! Samlingen är vid 9, så jag lär ju inte vara piggast i stan =)

Ikväll blir det till att ta det väldigt lugnt. Ska hjälpa min kära mor att flytta och dra massa nya kablar i hennes lägenhet. Det blir lätt så när man är det ända tekniska snillet i familjen =P Sedan är inte mina kära vänner heller så sena på att utnyttja det =) Men jag tycker bara det är kul att kunna hjälpa till med något.

Så jag har köpt en tv-antennsladd, koaxialsladd med kontakter för hennes modem och en ny mobil till henne. Sedan kommer jag få sitta i några timar och förklara hur denna mobilen funkar och fixa in låtar m.m. Plus att jag ska koppla ihop hennes tv-utrustning och modemet till datorn. Sedan blir det hem och bums ner i sängen =)

Nu ska jag förbereda stängning i butiken, äntligen på väg hemåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0