Måndag 28/1

Idag ska jag jobba. Hade hellre velat vara ledig, Jobbat många dagar i rad nu. Men ledigheten får vänta tills imorgon. Då är jag lååångledig. Ända tills på fredag.

Börjar iofs klockan ett idag så det är inte så jobbigt faktiskt. Jobbar till stängning och är nog inte därifrån förrän tidigast helv nio. Missar träningen =( Igen... Måste ta igen det snart..

Fick nyss ett sms från Marie ang ta en fika på torsdag. Så sakta men säkert fylls mnin vecka upp med grejjer att göra. ÅÅH! Jag är så populär =P *skratt*

Var och solade igår efter jobbet. Hur skönt som helst. Sedan åkte jag och hämtade upp syster yster och tog en sväng förbi min älskade far. Han mådde efter omständigheterna bra. Guud va den guben är populär. Så mycket besökare alltså, det är tur att man inte spärrar av hela avdelningen med folk =S  Sedan åkte vi till ICA och handla och sen åkte jag till mamma. Hon ville ha hjälp med att sätta in en annons på blocket, hon ska sälja sin bil.

Sen bar det äntligen av hem. Fan, det såg ut som ett bombnedslag efter min och Åsas förfest. Man hade lätt kunnat tro att vi var en tio tjejer på den förfesten kan jag ju säga =) Strax efter att jag kom in genom dörren kom Kim =) Han hade tränat innebandy, så han hoppa in i duschen direkt. Sen lagade vi lite mat och tittade på filmen på 3:an klockan 9.

Nu ska jag nog städa lite här och betala räkningar. Sedan göra sig i ordning för att dra till jobbet =)

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja ska bli kul med fika, så får vi hoppas att din pojk jobbar så vi kan ta en kik på han ;) .

2008-01-28 @ 13:15:59
URL: http://misspurple.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0