Hemma

Hoppade träningen idag. Kände inte för att träffa folk. Har en liten fundering på att ta en joggingrunda faktiskt. Hade varit skönt att få rensa tankarna lite. Mycket som snurrar i huvudet nu. Men det är stabilt än så länge.

Var upp hos min pappa nyss och kollade läget. Han sluddrar ju givetvis lite efter blodproppen men det är inte alls så farligt som man trodde först. Troligen var det bara något litet. Men fan va rädd jag blev när jag fick höra det beskedet!!! Ville verkligen inte jobba just då, förståligt kanske?

Det är tur man har vänner att prata med som kan få en på andra tankar,

Nej nu får jag nog ta en snabb löpning i alla fall.

Tjohej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0