Bra dag..

Trots jobb så har det varit en bra dag idag.
Jag fick påminna mig själv dock flera gånger att inte lyfta alla tunga grejjer.

Fan vad kartonger vi har på jobbet nu asså.
Massa återskick och grejjer. Varor från julen ska tillbaka till lagret bla.
Så idag har vi packat varor i kartonger och, ja, kartongerna får INTE PLATS längre.
Vart ska man ställa dom?
*suck*

Men jag fick i alla fall gjort mycket.
Efter jobbet gick jag ner till stan och fikade med Kim.
Kul att träffa honom och tjata.

Nu ska jag nog sätta på en spännande film och slappa i soffan.
Ledig imorgon!!!
Och ända fram till helgen!

Bjuder på en bild, taget på jobbet.
Glad är jag i alla fall =)

image218

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0