baka baka lite kaka =)

Idag har Marie varit här från 8 fram tills nu. Så jag har varit uppe tidigt idag också =) Känner mig riktigt stolt. Kanske kan vänja sig vid sånt här? Vi har bakat en massa, och även hunnit med att laga mat.

image229

Ena bakverket blev lite misslyckat då vårat ögonmått inte ville vara med =( Så det blev bara en röra alt ihop. Det skulle ha blivit sega chokladrutor, men men.

Sedan bakade vi skurna chokladrutor. Mina favoritkakor!!! Älskar dom. Och vi hann även med rulltårta. Så nu har jag lite att bjuda på när jag får gäster. Eller så har jag något gott till filmen ikväll =)

image227

image228

Nu ska jag försöka få tag i Cilla. Vi skulle troligen hitta på något, få se hur det blir.

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0