Trött och fortfarande frusen.

Guud. Va trött jag var igår. Jag gick och frös på jobbet och trodde verkligen jag skulle somna när som helst. Dock somnade jag bak på lagret under min lunch =) *skratt* Min kollega sa att jag bara slockna och vaknade 30 minuter senare. Ännu tröttare. Tror jag är på väg att bi sjuk. Vill inte!!! =(

Så när jag kom hem började jag städa litegrann. Dammsög, tog tag i mitt sovrum och badrummet. Fixade kattens låda och diskade. Sedan var jag varm för en stund. Satte mig i soffan och slappade framför MSN, och började frysa. Då ska tilläggas att jag inte har det kallt i min lägenhet, utan ligger på runt en 20 grader. Kan inte fatta. Är inte täppt i näsan eller ont i halsen. Kan helt enkelt vara att jag är så förbannat trött.

Nu är det 6:e dagen i rad jag jobbar. Ska jobba imorgon också. Känner att jag hade behövt vara ledig en dag nu snart. Som tur är, är jag ledig torsdag och fredag. Sedan är det till att jobba helg igen =)

Nu ska jag fixa lite här på jobbet!

Tills Dess
Ha Det Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0