Tränat..

Har precis tränat. Var ju tänkt att Åsa skulle komma hit, men det blidde inte så...
Får vänta med att se på ugly betty tills imorgon, för jag fick uppenbarligen inte börja..
Man kanske ska se på Bee Movie igen istället, den var ju för jävla rolig..

Jo träningen då. Jobbig men otroligt skönt. Sprang hela intervallen denna gången =)
Riktigt nöjd över mig själv. Sedan blev det teknikövningar inne och lite spel.
Nöjd över träningen i alla fall.

Nu blir det att kosa ner sig i soffan.
Har burit ut mitt täcke och kudde här.
Mysigt..
Ska hämta min flaska med vatten också...

Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Emelie-Marguerite

nej vad jobbigt. Ja, linnen i alla längder är ett måste :P

2008-02-08 @ 06:39:29
URL: http://www.empemelie.blogg.se
Postat av: Marie

Tjohoo, det lät som en helt okej kväll. Själv blev det inte mycket vettigt gjort alls- KRAM

2008-02-08 @ 09:32:56
URL: http://misspurple.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0