Svensk översättning ala Sandra

Lukten av dig dröjer sig kvar hos mig
Du är förmodlingen på stigen på väg hem
Jag behöver mitt eget beskydd
För att kunna vara mig själv och samla mig, få klarhet, frid och lugn.

Jag hoppas du förstår
Att detta inte har något med dig att göra
Det är personlligt, bara för mig själv och jag
Vi har lite att reda ut
Och jag kommer sakna dig som ett barn saknar sin snuttefilt
Men jag måste gå vidare med mitt liv
Det är dags att vara en stor flicka nu
Och stora flickor gråter inte

Vägen jag går
måste jag gå ensam
Jag måste ta små steg tills jag har vuxit till mig
Sagor har inte alltid lyckliga slut
Jag förutspår mörkret framför mig om jag stannar

Som lilla skolkamraten på skolgården
Vi hoppar hage och spela king
Jag kommer vara din bästa vän och du kommer vara min hjärta
Ja, du får hålla min hand om du vill
För jag vill hålla din med

Vi kommer vara lekkamrater och älskare och dela våra hemliga världar
Men det är dags för mig att gå hem
Det börjar bli sent, det mörknar ute
Jag behöver vara med mig själv och samla mig, få klarhet, frid och lugn.

Jag hoppas du förstår
Att detta inte har något med dig att göra
Det är personlligt, ´bara för mig själv och jag
Vi har lite att reda ut
Och jag kommer sakna dig som ett barn saknar sin snuttefilt
Men jag måste gå vidare med mitt liv
Det är dags att vara en stor flicka nu
Och stora flickor gråter inte



(Vet att detta inte är korrekt översatt men den passar mig bättre)

Kan ni gissa vilken låt jag översatt???


Kommentarer
Postat av: Mia

I know! :-) I like that song :-)

2008-02-15 @ 16:09:40
URL: http://fitforfight08.blogg.se
Postat av: Marie

Big girls don´t cry..
Den är så fin.

2008-02-19 @ 08:55:38
URL: http://misspurple.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0