Onsdag 27 februari!

Idag är det en fruktansvärt kort dag. Jobbar 9-12 - TRE timmar!
Ska bara öppna butiken då våran extra inte kan öppna eller har nyklar.
Sedan ska jag passa Emma Pemma. Marie ska göra mig sällskap också  =)

Igår märkte jag hur jag verkligen behövde en bil!
Efter jobbet så virrade jag runt på stan som fan.
Tänkte ta en promenad då jag vart trött men hamnade hos syrran.
Dom har verkligen fått det fint där nu! Snygga tapeter som fan =) *avis*
Sedan skulle jag hem fast jag egentligen inte ville, så tråkigt att vara ensam hemma.

Åsa har blivit sjuk så henne kan man ju inte träffa =(
Då lär ju jag bli sjuk också.

Så jag fick lugnt och fint traska hem. Halvvägs hem började det regna.
Det började med bara lite duggregn men snart vräkte det ner.
Guud vad jag önskade jag hade bil då.
Men nu är det itne långt kvar.

Snart så, snart så.
Går det bara som jag hoppas har jag snart en egen bil igen =)

Nu är det bara att hålla ut i tre timmar innan det bär av in mot stan igen.
Ska nog ta en riktigt långpromenad med Emma, jag och Marie.
Kanske helt enkelt blir en fika på stan?

Tills Dess
Ha Det Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0