Ojdå!

Var nog rätt trött igår ändå =S  Gick in och la mig vid halv elva och somnade nog direkt.
Är ju hur gott som helst att sova i nybäddad säng =P
Vaknade av att telefonen ringde tjugo över sju i morse!!!
Då var det chefen som undrade om jag kunde jobba.
Han hade fått feber och låg hemma nerbäddad.
Så visst hoppar man in. Inte råd att tacka nej precis.
Så min och Åsas heldag försvann men vi tar det imorgon istället. =)

Träning ikväll också =) Blir att dra direkt efter jobbet.
Träningen börjar åtta och det är då jag slutar...
Missar första halvtimmen dock  =(

Så jag lär ju vara rätt trött ikväll också...
Blir in i duschen och direkt till sängen =)

Tills Dess
Ha Det Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0