Min dag..

Har varit ledig idag... Började dagen med att vakna av en gnällig katt klockan 8. *suck* Sedan skickar min goa stora syster ett sms till mig vid nio. Hon är ju alltid uppe vid 6-7 pga Emma men *dubbelsuck* igen. Strax efter det kom ett sms från Kim... Då tänkte jag bara, för fan låt mig sova!!! Skratt.

Men det gick bra. Är fortfarande inte trött så det funkar. Var på stan med Alli och Emma fram till typ 3 då jagträffa Kim som följde mig till Spara och sedan hem till mig. Jag bakade bullar och kladdkaka medans han satt i soffan och tjata =) Sedan såg vi på två filmer. Sweeny Todd (som jag sett en gång tidigare) och We own the night.

Sweeny Todd är ju den nya filmen med Johnny Depp och han är lika snygg som alltid. Men inget slår Kapten Jack Sparrow än dock. Handlar om en barberade som blev avisad från sitt land och från sin fru och barn. Han återvänder dock 15 år senare och ska hämnas på domaren, som då tog hand om hans fru och dotter. Får beskedet att hans fru har förgiftat sig och domaren blivit förmyndare över Johanna (dottern). Filmen är baserad på en musikal med samma namn (Sweeny Todd, The barber from Fleet Street). En film jag verkligen kan rekommendera! Bra!

We own the night är den nya filmen med Jaqium Phoenix (osäker på stavningen) Också bra. Handlar om en krogägare som ska skydda sin far och son mot den ryska maffian. Tror ni har hört tala om den. Också att rekommendera!

Nu sitter jag här med Åsa och är på väg till sängen. Vi ska lägga oss med hennes dator och se på Ugly Betty!

Sov så gott mina vänner.
Hörs imorgon!

Tills dess
Ha det bäst

Kommentarer
Postat av: Marie

Åååh, vill också se de två!! Verkar hur bra som helst ju.. Hur är det med dig idag? KRAM

2008-02-13 @ 11:14:33
URL: http://misspurple.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0