Lunchen

Spenderade min lunch med Åsa som hade tagit sig en tripp till torp.
Blev McDonalds och prövade den nya hamburgaren Chicago.
Men usch! Nej inte igen.
Guud va sliskig och blöt den va. Ungefär som hamburgarna i USA.
Det är kanske det som är meningen. Men fick ont i magen efteråt.
Lite väl fet och sliskig för min smak kanske??

Sedan gick vi och kikade lite i affärer.
Är det bara vi eller är det ett väldigt konstig mode på g nu i vår?
Va inne på Pondus en snabbis.
Inte alls många SNYGGA kläder där.
Såg bland annat en "klänning" (tror jag det va) som såg ut som en säck med snöre i mitten.
Ska man verkligen bära det???
Jag är dessvärre inte begåvad med den synen på mode att jag kan kombinera konstiga kläder och få det snyggt.
Får väl anlita en sån där personlig shopping hjälp som finns att få på Vero Moda.
Har faktiskt ett presentkort på det som jag borde utnyttja.
Men det får bli när ajg har lite pengar över.
Just nu får man lev lite snålt   =)
Ska ju köpa bil nu, så då får man spara spara spara...

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Håller helt med. Vilket skitmode i år. Brukar alltid finnas något som drar men icke! :)

2008-02-28 @ 22:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0